dimarts, 11 de novembre del 2008

Primera sessió: creació del bloc

El dimecres 5 de novembre vam començar les sessions pràctiques de l'assignatura TIC del màster. La primera sessió ha consistit en l'obertura d'un bloc i la familiarització amb alguns dels recursos que permet l'aplicació: moficicació de colors, títols, hipervincles...

Per a la segona sessió, ens han recomanat que fem proves amb els recursos que ofereix l'aplicació per a després comentar els problemes que hagen pogut aparéixer. En el meu cas, he intentat canviar la plantilla del bloc per plantilles externes i no em deixa; primer m'indica que s'han d'eliminar widgets i després, quan vaig a confirmar-la i desar-la, m'ix l'error següent i no em deixa:

We're sorry, but we were unable to complete your request.
When reporting this error to Blogger Support or on the Blogger Help Group, please:
Describe what you were doing when you got this error.
Provide the following error code and additional information.

bX-njw5u1

M'agradaria saber com solucionar aquest problema, ja que les plantilles que ofereix el programa són, digue-m'ho així, molt limitades.

Cal un servei públic gratuït d'accés a la xarxa?